Sider

21.7.14

My vacay makeup

Tidligere snakkede jeg med min søster om hvilket makeup hun tager med. Hun sagde "bare det hele, det fylder jo alligevel kun min makeup-pung". Så spurgte hun mig, og jeg svarede "jeg tager også det hele med så", hvorefter hun grinede. Jeg har nemlig en del, og vil gerne have meget med, men nu har jeg begrænset mig, og her er de essentials jeg har udvalgt.



Min MAC pro long wear concealer er uundværlig! Jeg har ikke shoppet makeup i lang tid, da jeg lige er ved at vende mig til de nye økonomiske forhold. På trods af en næsten ikke-eksisterende indkomst pt, blev jeg alligevel nødt til at investere i den! Og så fungere den også fint som foundation, win! 

MAC mineralize skinfinish er en super god pudder, og mine alt for røde kinder skal tildækkes. Ingen diskussion.

Benefit's Hoola bronzer skal med, da en solkysset hud er noget af det flotteste. Og så skal jeg jo heller ikke være et hvidt lærred ;-)


Jeg skal have en af mine naked paletter med fra Urban Decay. Hvilken en ved jeg endnu ikke, men tror det bliver 2'eren. Jeg forstår ikke at jeg har kunnet undvære disse! Man kan lave mange forskellige fine looks med bare en enkelt palette. Hellere det, end at pakke 6 forskellige øjenskygger ;-) Praktisk anlagt!

Eyeliner. Både våd og tør. Kort og godt.

MAC's 3D mascara er den bedste jeg længe har prøvet, så den skal selvfølgelig også med!


En spooler til at holde brynene fine og på plads. Det går jeg ikke på kompromis med :-)

Mine to yndlingslæbestifter, begge fra MAC. Angel (til venstre) giver en fin diskret lyserød farve som er universel og passer til alt og alle looks. Flehspot (tilhøjre) er en fin nude, jeg elsker nudes, og så skal jeg da selvfølgelig have en med!

Hvad er jeres ferie-musthave-makeup? :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg er selv rigtig glad for min MAC pudder(den samme som din), men i ferien har jeg næsten aldrig makeup på :)
    Det ville betyde meget, hvis du ville tjekke min blog.
    // Sidse Josefine - www.sidsejosefine.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også super god! Jeg fandt også ud af at man næsten ikke kan have noget ansigts-makeup på, det er simpelthen for varmt!
      Jeg vil selvfølgelig tage et kig ;-)

      Slet