Sider

18.7.14

Student 2014

Jeg tænkte, at jeg lige ville lave et indlæg om min studentertid. Det nåede jeg aldrig på min gamle blog, so here it goes ;-)



D. 24/6 havde jeg min sidste eksamen, som var oldtidskundskab - et af mine værste fag. Da eksamen var slut, og jeg skulle have min karakter, allerede der begyndte jeg at få tårer i øjnene, af lettelse og lykke. Da min lærer sagde karakteren, følte jeg alt pres gennem de sidste tre år, falde som en tung byrde fra mine skuldrer. Som i kan se på billederne var jeg rørt til tårer, da jeg kom ned af trappen, hvor én masse veninder og familie ventede. Det var min mor der satte huen på hovedet :-)

Jeg tog med min på sticks&sushi på strandvejen, og om aftenen festede jeg løs! Torsdag d. 26/6 var der studentermiddag med afterparty - har desværre ingen billeder af det :-)



Lørdag d. 28/6 skulle jeg til dimission og derefter vognkørsel. Det var sjovt og udmattende, og jeg nød hvert sekund! Ved hvert stoppested lavede klassen en port, som den sidste student skulle løbe igennem og springe ud af. Vi sang vores slagsang, skålede og holdte korte taler. Alt i alt en super god dag!



Hjemme hos mig. Der var pølser med brød. Drengene hoppede i poolen. Jeg holdte en lille tale. Vi sang, der blev grinet og drukket, og så var det tid til at køre videre :-)

Studentertiden var en rigtig sjov og skøn tid. Jeg har fået hak for solopgange, drukket af huen, vendt korset, blevet kronet, og fået bølgen i Nyhavn. 

Er i blevet studenter? :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Line. <3
    Jeg ville høre om hvad str. du bruger i overdele hos Buch?
    Grunden til jeg spørger er, fordi jeg selv godt kunne tænke mig at handle hos dem, men ved ikke hvad str. jeg skal gå efter.. og vi er nogenlunde samme str. og har samme krops bygning. :-)
    Ps. jeg elsker din blog <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes at Buch's størrelser er virkelig små i det, så jeg tager altid gerne M/L eller L, og sommetider bliver jeg endda nødt til at vælge XL, hvis de har den størrelse i den model jeg er på udkig efter. Selvfølgelig alt efter om overdelen er stram eller løs.
      Jeg håber at det kunne hjælpe dig, og tusind tak for komplimenten! :-)<3

      Slet