Sider

16.7.14

Who am I?

Med nytilkomne læsere er det passende med et indlæg i børnehavestil: sidde i rundkreds, holde hinanden i hånden og lave gruppekram - og selvfølgelig lære hinanden at kende ;-)
I denne omgang bliver det med lidt anderledes facts!

Min guilty-pleasure er klart ostedrenge! (Ostepops. Er generelt glad for ost!)
På min spilleliste hører jeg rigtig meget Noah Guthrie (Only1noah på youtube) - han laver super fede covernumre af de nyeste sange, og så har han den lækreste stemme!
Følelsen af nybarberede ben kombineret med rent sengetøj - intet bedre!

Jeg hader sneakers til mig selv, og går aldrig i dem! (Der fik hele Danmarks unge en sviner, men det er kun ment til min egen stil).
Jeg har selv lavet min øverste ørering i øret - gør det aldrig igen!
Jeg elsker Buch Copenhagens tøj og selve luksusboheme stilen, men er også vild med sort/hvid/grå - identitetskrise much? Haha.

Jeg kan alle sange udenad. Alle. Og hvis ikke jeg kan dem, så kan jeg alligevel (freestyler bare!)
Jeg har 1 tatovering, og planer om at få endnu en.
Pt. afsluttes størstedelen af mine sætninger med "...når jeg får et job".

Mine værste vaner er at sige "og dog tøvede hun" efter min venindes sætning (irriterende!), at bide negle og tjekke om jeg har sat alarm til 77 gange inden jeg sover.
Jeg er enormt bange for dukker! Føler at de stirrer på mig og er onde.
Jeg har rejst 5 gange uden familie de sidste års tid.

Fortæl endelig sjove facts om jer selv! :-)

2 kommentarer:

  1. Åh, jeg er også inkarneret neglebider, men er pt på afvænning ;-)

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det er så svært! Går det så godt med afvænningen? ;-)

      Slet