Sider

30.7.14

You didn't know

... Jeg får altid komplimenter over hvor godt min shampoo og balsam dufter!
... Jeg har selv slæbt et tungt bord og en mini sofa hjem fra strøget - jeg tog det offentlige, tough!
... Jeg har købt en brevpresser. For aldrig nogensinde brug for den, men den er flot!
... Jeg forelsker mig nemt i humoristiske fyre!
... Jeg er en fighter!
... Jeg forsøger at se det bedste i hver en situation!
... Jeg ejer kun 2 par sko med hæl, som jeg er rigtig glad for. De andre er fra ca. 8. klasse!
... Jeg er big time serienarkoman!
... Jeg tudede da Desperate Housewives sluttede!
... Jeg er superblind. Vi snakker -4,75 og bygningsfejl, men jeg hader briller!
... Jeg kan ikke tåle vodka. Den er god nok, hver gang må jeg ud på toilettet!
... Jeg kan "tit-twerke"!
... Jeg har en veninde, som jeg har kendt siden min fødsel!
... Jeg kan ikke lide syltetøj, juice, saftevand, generelt det meste frugt!
... Jeg får sjældent bumser, men når jeg gør, så gør jeg alt for at dække den!
... Min livret er sushi!
... Jeg sover med 3 puder og to dyner!
... Jeg hader at skifte sengetøj, så ovenstående er knapt så fedt!

Ligner vi på nogen måder hinanden?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar