Sider

10.8.14

Bye

Idag var en sørgelig dag. Min lillesøster havde første dag på efterskolen. Jeg er sikker på, at hun får det fedeste år og jeg er virkelig glad på hendes vegne! Dog var det sørgeligt at sige farvel, især fordi at jeg ikke ved om jeg bor hjemme, når hun flytter hjem igen... Hun er jo min lille mus :-)

Anyways, vejret har på det seneste været en god blanding af varmt og koldt, så det er lige med at finde balancen mellem sommertøjet og overgangstøjet, men dette outfit synes jeg ramte ret godt! Casual, enkelt men stadig fint. Og så er man jo lidt med på moden med de mormor-sandaler ;-)

Af smykker havde jeg mine to yndlingsarmbånd på, meget minimalistisk.
Blusen er fra Newyorker, bukserne er fra SamsöeSamsöe og skoene er fra Birkenstock
Armbåndene er fra hhv. Secondfemale og ByMarika

Ingen kommentarer:

Send en kommentar