Sider

12.8.14

Two coffees' please

Første fridag i lang tid. Jeg nød den ved at ligge længe under dynen med en kop chai latte og lidt Pretty Little Liars kørende på computeren. En perfekt morgen efter mit hoved. Senere var jeg sammen med mine gode veninde, Emma. Hun er en pige der både er sjov og lyttende, så vi fik lige vendt verdenssituationen og snakket om alt og ingenting. Dertil hørte en hjemmelavet iskaffe samt en smøg. Lige i mit rette element!

Billederne er fra Instagram - jeg hedder 'Linekxlvig' derinde

Opskrift på verdens lækreste iskaffe;

Smid én masse isterninger i en blender (jo flere, jo mere cremet og tyk bliver den)
Tag lidt kaffe (evt. Nescafe, mængde efter hvor stærk den skal være) og fyld et halvt glas op med letmælk. Rør rundt.
Op i blenderen med det. Tilsæt evt. lidt flydende sødemiddel.
Blend. Hæld op i glas, og tilsæt evt. lidt karamelsirup.
Færdig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar