Sider

4.9.14

Randoms

Jeg har slettet mit efternavn, så det nu er mit mellemnavn der er mit efternavn. Jeg planlægger at gå igennem et kosmetisk indgreb inden for det næste års tid. Lige nu er drømmen at tabe mig det jeg har taget på i gymnasiet og så få en tatovering på ribbenene. Jeg er træt af glimmer-tøj, på trods af at mit skab næsten ikke er fyldt af andet. Jeg skal ikke længere være blondine. Mine lilletæer er trekantede. Jeg har engang hadet kartoffelsalat men nu elsker jeg det. Jeg sætter mere og mere pris på boligindretning for hver dag der går. Jeg var en af de 16.000 danskere der sad klar på Imerco's hjemmeside d. 25 kl. 10 for at få Kählers Jubilæumsvase. Jeg fik den ikke. Jeg har nu bestilt den lille udgave. Jeg har en veninde som jeg har kendt hele livet. Jeg har plukket mit ene øjenbryn for meget. Nu lader jeg det gro og går til en professionel, for det her fungerer ikke. Efteråret er den årstid hvor jeg stilmæssigt føler mig mest inspireret. Jeg glæder mig til chunky sweatere og støvler. Jeg glæder mig endnu mere til, at min makeup ikke smelter af. Jeg skal virkelig tisse.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar