Sider

5.10.14

Slaskebuksen

har været et musthave for mig siden altid! I forskellige udgaver som min ekskærestes Royal sweatpants, mine gamle Hummel bukser og de mainstream fra Adidas. Komfortable ja, men ikke just pæne. Mine Adidas kan jeg sagtens gå med offentligt, hvem gør ikke det? Men normalt er sweatpants ikke lige noget jeg gør mig i på gaden. Derfor har jeg været på udkig efter en god slaskebuks! I ved, skidebehagelig, løs og lækker, som jeg sagtens kan tillade mig at gå i, når man bare er lidt for træt til lynlås og cowboystof. Som altid ville jeg bare tilsætte et par bikerboots, en fed jakke eller pelsvest og så være good-to-go. Disse fandt jeg i går fra Envii, da jeg var en tur i Field's med Amanda. 250 bobs er godt givet ud i mit tilfælde ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar