Sider

4.8.14

Details

Hos mig er det de små detaljer der udgør hygge og at jeg føler mig hjemme. Det her er lige mig, måske finder du noget inspiration? :-)


Jeg er ret vild med tøjstativer. Jeg synes at dette med træ og lyskæde er en superfin alternativ løsning. Jeg synes at en pallesofa eller seng er super flot og casual, især tilsat lys!
Man kan nemt lave de her simple lysestager ud af ståltråd og gamle syltetøjs glas. Enkelt og fint!
Generelt er jeg vild med kombination af skind, pels, råt træ og lys.


Jeg synes at Kartell laver nogen virkelig flotte akryl stole, som er nogen jeg klart vil spare op til. Jeg vil tilsætte lækre skinde og pelse i forskellige stile. Spejlbordet er også noget så fint, og i kontrast med det rå træ som jeg også er vild med. Jeg kan godt lide at kombinere det minimalistiske moderne med det rå antikke tilsat med lidt specielt nips, som eksempelvis geviret.

Hvad er din boligstil? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar