Sider

4.8.14

Materialistisk selvforkælelse

Idag har jeg været med min søster ude og sige hej til min farfar, og derefter tog vi på Torvecaféen på hvidovre torv, hvor vi spiste en lækker rejecocktail og drak en iskaffe. Der er intet bedre end iskaffe om sommeren! Og den rejecocktail kunne jeg sagtens også spise endnu engang til aftensmad, mums!

Jeg kørte derefter hjem for at sætte hende af, og tog så i Rødovre centeret, da jeg manglede lidt forskelligt, og så fik jeg også udnyttet lidt sommerudsalg.


De to soft bras er begge fra Gina Tricot. Jeg synes at det er svært at finde nogen der passer, da de ofte er til lidt mindre bryster end hvad jeg er udstyret med, men disse to sad fint og er så feminine. De er så rare at have på her om sommeren, hvor man bare vil være 'fri'.

Toppen er også fra Gina Tricot. Jeg manglede en helt almindelig hvid top, som er luftig til det varme vejr. Den var sat ned til en 20'er.

Jeg elsker snittet på cardiganen, og så er jeg tosset med sammensætningen af grå og hvid. Det er heller ingen hemmelighed at jeg elsker blonder, så den måtte også med hjem. Den fandt jeg i Vero Moda.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar