Sider

3.8.14

What to do?

Jeg er ikke kommet ind på et studie, da jeg skal holde sabbatår. Jeg har derfor lavet en liste med ting jeg kan lave, så jeg ikke ligger i sengen hele dagen hver dag. Måske kan du finde inspiration til når du keder dig, eller har en day off. 
Indlægget er taget udgangspunkt i billige løsninger, hovedsagligt i københavnsområdet.

Gå en tur. Da jeg var lille syntes jeg, at det var noget så kedeligt! Men med en veninde eller et familiemedlem under armen, så bliver det noget så hyggeligt. Om det så er i nabolaget, i en skov, ved en strand osv. 

Leg turist i Danmark. Besøg muséer, tag på kanalrundfart, tag på Kronborg slot, kun fantasien sætter grænser.

Hold picnic. Smør en god madpakke, lidt frugt, hvad hjertet begærer, og hyg med godt selskab i fx Frederiksberg have.

Tage ud til en havn og spis en is. Det er de små ting der også betyder noget.

Drik en kop kaffe, evt. på papirøen. Det er omstændighederne der gør en ellers lille ting til en oplevelse. 

Besøg bedsteforældre. Det betyder noget at man lige kigger forbi et par timer.

Træn. Så får man lidt mere ud af dagen. 

Få ordnet praktiske ting, fx posthuset, rengøring osv. Det giver en god følelse i maven!

Ryd op i gamle sager. Lig det evt. til side til loppemarked, Røde kors osv.

Hvis vejret er dårligt, så snup en biograf-dag eller hjemme-dag med stearinlys og en god film.

Læs. Blade, bøger, blogs, hvad du har lyst til. 

Se youtube-tutorials og øv dig på en fed frisure eller makeup.

Lav en makeover af værelset eller dig selv (ansigtsmaske, nybarberede ben osv.).

Lav en god spilleliste. Find nye kunstnere på youtube. Jeg har bl.a. Fundet Only1Noah, Eigenartig og The Weeknd som jeg er blevet vild med!

Har i nogen forslag?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar