Sider

4.8.14

Fall

Med sådan et manio-depressivt vejr, som vi har i Danmark, har det inspireret mig til at kigge på efterårs-items. Det er typisk, når man ikke har nogen penge finder man alt og omvendt...
Er det bare mig, eller er det ikke lidt trist at bloggere allerede begynder at skrive om efterårstrends? Øv.

Noget jeg helt sikkert skal investere i, er lækre vamsede cardiganer. De er både flotte og behagelige. Intet slår komfort i de kolde måneder!


Jeg kunne virkelig, som i VIRKELIG, godt tænke mig en jakke med det snit. Gerne i sort, hvid eller grå! Det er nok højest på min liste. Tilsat med dette lækre tørklæde. Derudover vil jeg meget gerne investere i et par nye Hunter gummistøvler. Mine egne står med den ene sko (hæhæ, plat joke) i graven, efter introtur tilbage i 2011. Denne model som er lavet i samarbejde med Jimmi Choo er så fin, men desværre pænt pricy - endda også på trendsales, hvor de lige nu er i min str......

Hvad må i bare eje til efteråret? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar