Sider

8.10.14

Fakta


Min største tømmermænds-craving er kakao. Ostepops (omtalt ostedrenge) er min guilty-pleasure. Jeg hader at røre ved våde plastikposer. Jeg hader lyden af bøjler der larmer eller kører hen ad en bøjlestang. Jeg tør ikke farve øjenbryn. Jeg har to kommende tatoveringer i tankerne. Jeg er teenager i kun én måned nu. Jeg har mistet et meget betydningsfuldt armbånd i dag. Jeg stresser over hvilken uddannelse jeg skal vælge. Makeup-artist ville være det oplagte valg, men jeg har det akavet med at skulle røre ved andres ansigter. Jeg gør 90 toiletter rent på en god uge. På en dårlig uge gør jeg 108 toiletter rent. Jeg er for første gang, i 3 år, rigtig helt-ned-i-maven glad hver dag. Mine yndlingsdrinks er Pina Colada, Mojito og gin & lemon. Jeg har enten intet makeup på eller fuld makeup på. Jeg har altid været dårlig til at finde "den gyldne middelvej" med alt. Jeg har en flaske Smirnoff vodka Gold stående på hylden. Jeg brækker mig af vodka. Den bliver brugt som pæn interiør. Jeg får omsider én masse ros af mine chefer og kollegaer, imodsætning til konstant kritik i gymnasiet. Jeg har 'mistet' 4 betydningsfulde mennesker i år. Jeg har aldrig været stærkere end jeg er nu. Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar