Sider

12.10.14

What have I been up to

På det seneste har jeg været en travl dame. Ikke nok med at jeg har fået mit antal timer op på jobbet, så har jeg virkelig også været social. Den har står på én masse(!!) caféture, restaurantbesøg, seværdigheder, gå- og køreture. Det har været super dejligt, men nu er jeg godt nok også træt! Desværre har jeg ikke udsigt til efterårsferie. Jeg har tværtimod først en enkelt fridag om to uger, så jeg kører hårdt på for tiden.

Billeder fra Instagram: Linekxlvig

Jeg har i den her uge drukket virkelig meget kaffe med både min mor, Emma & Astrid. Spist kage på Jorden Rundt. Bowlet med børnebander selvfølgelig! Besøgt Kronborg og Helsingørs gågade. Fjollet aftenhygge. Hygget med Celine. Været på restaurant med Amalie. 
I næste uge kan jeg se frem til restaurantbesøg med familien på Bella Sky og Christopher-koncert samt arbejdsweekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar