Sider

15.10.14

Shopping is cheaper than a psychiatrist

Lige for tiden er det virkelig hårdt med arbejde. Mildt sagt gider jeg ikke. Jeg har udsigt til weekend om først en måned, så jeg trøsteshoppede lidt da jeg kom hjem fra arbejde. Tingene er ret basic, men noget jeg har manglet i min garderobe, da jeg er i gang med at ændre på min stil. Før var jeg virkelig til lyse farver og bling, men det er jeg blevet træt af, og har derfor konstant tøjkrise, men det er ændret på nu!

Jeg mangler virkelig toppe, som ikke er de standard stramme fr h&m. Og så synes jeg at de her har fede detaljer men stadig er helt basic!

Top fra Asos 48,- HER // Top fra Nelly 99,- HER










Jeg har altid haft svært ved at finde en god striktrøje, da jeg længe har ledt efter en med v-hals. Nu har jeg satset og bestilt denne fra Nelly! Jeg mangler virkelig bukser, og de her var på tilbud hos Asos. Elsker hullerne til et lidt mere råt look.

Strik fra Nelly 199,- HER // Jeans m. huller fra Asos 211,55,- HER


Min veninde Astrid har denne buksedragt, og hun har fortalt at den er super behagelig at have på og at den sagtens både kan styles op og ned. Jeg er fan af tøj der er afslappet men stadig pænt! Og detaljen på ryggen gør at den ikke er helt kedelig :-) Desuden elsker jeg mine slaskebukser, så hvorfor ikke også en slaskedragt? ;-)

Buksedragt fra Stylepit 249,88,- HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar