Sider

31.10.14

Time for a change

Nu er det tid til en forandring! Jeg har stortset hele mit liv haft lyst hår. Jeg har naturlig leverdrengs farve, men med årene er det blevet mørkere, så det ligner skorpen på leverdreng. Ikke det kønneste, så jeg har altid farvet det blond. Jeg har bådet haft det i gule nuancer, naturlige, hvide og lilla. Men altid blond. En enkelt gang i 7. klasse fik jeg farvet det sort, men allerede kort tid efter skulle det være lysere. Mørkebrunt, rødbrunt, kastanjebrunt, lysebrunt blond var vejen tilbage til det lyse. Det tog et år før jeg blev tilfreds. Nu er mit hår så smadret af afblegning, at det vil ha' godt af en pause med de hårde kemiske stoffer, så nu skal det være brunt. Jeg både glæder mig og frygter det! På billedet kan i måske fornemme farve-forskellen? ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar