Sider

1.11.14

eBay buys

Jeg har shoppet lidt på eBay. Det er virkelig et univers af billige fristelser! Og når man er syg er der ikke så meget at lave, så nu venter jeg pakker! Jeg har mainly købt lidt Marc By Marc Jacobs Replica. Jeg har det sådan med kopivarer, at hvis man brændende ønsker sig eksempelvis en taske fra Louis Vuitton, så er glæden større at købe den ægte. Nu havde jeg ikke tænkt mig at købe nogen af disse Marc Jacobs ting ægte, dog synes jeg stadig at de er super fine, men jeg ville ikke smide så mange penge efter dem, så derfor er jeg ligeglad med at det er replica.

Armbånd her // Dog tag her // Pung her // Taske her

Jeg er blevet helt vild med armbånd i sort læder med detaljer, så selvfølgelig skulle det klikkes hjem! Jeg har rigtig mange feminine halskæder fra min buch-periode, jeg mangler noget mere enkelt og råt, uden fjer ;-) Og så er jeg vild med den oxiderede farve! Pungen vil jeg bruge til kort, mønter og andre småting til i byen, når man ikke skal have sin store pung med. Jeg plejer at have en crossbody taske i byen, så derfor er der lige plads til en lille pung. Jeg synes at det er rart at variere mellem taskerne, og jeg kunne ikke stå for denne Chanel Boy-lignende taske. Så fede detaljer, og så rå! Jeg glæder mig til at modtage tingene :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar