Sider

2.1.15

Det sidste af 2014

Så fik jeg da holdt en god pause fra bloggen. Siden sidst er der sket én masse, både positive og negative ting. Sådan er mit liv, jeg har aldrig haft et rigtig stille og rolig far-mor-og-børn- og villa-volvo-vovse-liv. Jeg starter op på bloggen igen, jeg har savnet det. Inden jeg fyrer op for indlæg, skylder jeg at opsumere hvad jeg har lavet :-)


Jeg har vænnet mig til at være brunette, og er samtidig begyndt at gå mere op i mine øjenbryn. Det var lidt nemmere at være ligeglad som blondine, da de ikke var lige så tydelige haha! But eyebrows are important! Jeg var blevet glad for en person. Jeg har haft hyggeaftener med stearinlys. Jeg har været aktiv på instagram (Linekxlvig). Jeg har skiftet garderobe. Jeg har fyret op for den røde læbestift i juletiden! Jeg har været kreastiv på Kongens Nytorv. Jeg har tulret rundt i mine super usexede julebukser og strømer - det gør jeg stadig! Jeg har haft uheldige oplevelser på drengefronten. Jeg har fjollet til nytår. Jeg fik roskildesyge af sushi - svigtet af livretten. Jeg har gået tur i et flot vejr. Jeg har arbejdet nonstop op til jul og mellem jul og nytår, gik derfor tit i seng med uniformen på. Jeg har købt en lille Louis Vuitton clutch. Jeg har spillet lækker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar