Sider

18.10.14

Randoms


Jeg elsker nyvasket sengetøj, men hader at lægge det på. Det er værre end at vaske tøj, gøre rent osv. Når der er rod på mit værelse, er der også rod i mit hoved. Det er ekstremt påvirkende, så jeg rydder op hver dag. Jeg tør ikke få farvet bryn af en professionel, jeg synes aldrig at det bliver pænt. Så hellere tegne dem op hver dag. Når det er den tid på måneden er mit humør som en rutsjebane. Jeg kan være en kælling, ekstremt kærlig og mega ked af det. Mit største ønske er at komme til New York. Jeg er nysgerrig efter at vide hvad jeg har af biologisk familie på min fars side. Hvis en fyr er rigtig flot, bliver jeg ekstremt usikker på mig selv og giver op. Jeg arbejder for meget. Jeg er fx i gang med en "arbejdsuge" på 12 dage i streg. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar